Flytt,

Ja, för er som inte redan vet så hittade jag en ny lägenhet igår. En student lägenhet. Var ju totalt emot studentlägenhet förut, men sen var jag till en vän och fick se hur fräscht det är. Så nu har jag en lägenhet reserverad som blir inflyttningsbar 1 April. Den ligger mitt inne i centrum i Cityhuset. tar ca 1 min att gå till skolan med. Och så kommer jag ifrån nyfors. Dey kommer bli jätte bra tror jag..

Sen idag har vi klippt dam docka och herrdocka. Sedan stylade vi herrdockan till en elvis liknande frisyr. Var ganska kul, men man tröttnade fort..

Måndag - fixa lägenhet
Tisdag - Städa & färga håret.

Onsdag - plugg & tvätta
Torsdag - Plugga mer
Fredag - Fest lr Västerås?
Lördag - Västerås?
Söndag - Plugg

 

Hoppas du har det bra vännen.
Puss & kram <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0