Missfärgning till tusen,

Ja, det var meningen att jag skulle gå till linda och färga folie slingor i hela håret idag, men innan så tänkte jag att jag skulle testa en slinga för att se exakt hur oragne mitt hår skulle bli. Shit vilken tur att jag gjorde en test slinga, det blev verkligen röd/orange. Den var mer röd än orange, jag trodde den skulle bli brandgul :/ icke. Så fick lägga i en omgång till blekning för att bli av med den röda färgen nu är den vit/orange/rosa??. aja, haha. och sen var inte slingan så klyftigt laggd heller. Så ser lite lustigt ut. men  aja. haha.!!
Detta är resultatet iaf.  Puss & kram <33
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser ju inte döende ut iaf <3

2010-02-02 @ 20:03:17
Postat av: nyfiken

hur färgade du din slinga, hur många gånger blekte du och så?:)

2010-02-03 @ 14:30:25
Postat av: Jasmine,

Jag blekte först 1 timme sedan 1½ timme till efter det :), det slet grymt mycket på håret kan jag tillägga..

2010-02-03 @ 20:29:36
URL: http://jasminewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0