ons 3e

Setat och pluggat Färg och form nu sen jag kom hem ca 12. Tog en liten lunch break och ska vell ta och plugga lite till innan det är dags för att gå ner till tvättstugan.  Och jo, jag skulle öppna en burk med kokos mjölk i innan och hade ingen burk öppnare, dilemma :O. ringde till mamma iaf och hon sa åt mig att ta en skruv mejsel och slå med en hammare !!Hahaha , klart det funkade. Men hälften låg brevid. !!

Måndag - fixa lägenhet
Tisdag - Städa & färga håret.

Onsdag - plugg & tvätta
Torsdag - Plugga mer
Fredag - Fest lr Västerås?
Lördag - Västerås
Söndag - Plugg


Ja nu har jag tvättat klart. Men blev inte så mycket plugg som det borde blivit :S. Tjaja, ska läsa lite till nu sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0